Currency: EUR

Terms and conditions

1. Asiakastiedot

Asiakkaan tulee tilauksen yhteydessä ilmoittaa kaikki tarvittavat tiedot nimi, sähköpostiosoite, toimitusosoite ja matkapuhelinnumero. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille. Muista täyttää tiedot huolellisesti.

2. Hinnat ja tuotetiedot

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero (nyt 24 %). Veroerittely näkyy tilausvahvistuksessa. Hinnaston hinnat eivät sisällä kuljetusta, ellei sivustollamme toisin mainita. Toimituskulujen hinnat määräytyvät valitun toimitustavan mukaan. Hinnat koskevat vain Suomi maailma Oy:n (0808107-9) kotisivujen kautta ostoskorilla tehtäviä tilauksia. Kaikki tuote- ja hintatiedot ovat sitoumuksetta ja verkkokauppa varaa oikeuden hinnoittelu- ja tuotetietovirheisiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen. Myyjän vastuun rajoittuessa enintään kaupan peruuntumiseen ja purkamiseen.

3. Toimitustavat, -ajat ja -maksut

Toimitamme tuotteita Suomeen sekä muualle EU:n alueelle.

Suomi maailma Oy:n verkkokaupat tarjoaa asiakkailleen seuraavat toimitustavat:

  • Toimitus valitsemaasi postitoimipaikkaasi (Postipaketti).
    - Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi postin toimipisteestä. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi heti saapumisilmoituksen saavuttua. Ota henkilötodistuksesi mukaan, kun noudat lähetystä.
    - Toimipaikkaan toimitettujen pakettien säilytysaika on 7 vuorokautta.
  • Postin kotiinkuljetus (Kotipaketti).
    - Kuljetetaan perille vastaanottajan kanssa sovittuna ajankohtana" (mahdollinen kellonaika voi vaihdella aluekohtaisesti).
  • Toimitus pakettiautomaattiin / SmartPost.
    - Toimitus asiakkaan ilmoittamaan noutopisteeseen. Saat ilmoituksen tekstiviestitse puhelimeesi ilmoituksen ja lokerokoodin, kun paketti on noudettavissa. (Tämä toimitustapa vaati matkapuhelinnumeron tekstiviestin lähettämistä varten)
    - Pakettiautomaatteihin toimitettujen pakettien säilytysaika on 7 vuorokautta.
  • Posti Express Business Day paketti (14 paketti)
    - Kuljetetaan perille klo 14 mennessä (toimitus kellonaika voi vaihdella aluekohtaisesti).
    Toimituksesta ei ilmoiteta etukäteen vaan lähetystä täytyy olla vastaanottamassa.
    Jos luovutus ei onnistu paketti siirtyy postin toimipisteeseen noudettavaksi.
    - Toimipaikkaan toimitettujen pakettien säilytysaika on 7 vuorokautta.
  • EU-toimitus.

Lähetystä säilytetään postin toimipisteessä 7 vuorokautta. Muistathan tehdä ilmoituksen tuotteen palautuksesta palautuslomakkeella mikäli haluat palauttaa tuotteen!

Toimitus kulut päivittyvät automaattisesti ostoskorissa. Meiltä voit tilata myös tuotteet muuhun EU maahan. Kun olet valinnut toimitus maan päivittyy ostoskorissa toimitushinta automaattisesti eu toimitukseksi.

Huomioithan tilatessa arvometallituotteiden lähetysrajoituksen maahasi (EU:n alueelle kuitenkin jokaiseen maahan pystymme toimittamaan kaikki tuotteet). Voit tarkistaa lähetysmahdollisuuden Postin verkkosivuilta www.posti.fi. Mikäli et ole varma toimitus mahdollisuudesta niin voit ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella varmistaaksesi asian.

Toimitusaika
Pyrimme aina mahdollisimman nopeaan toimitukseen.
Varastotuotteemme toimitamme nopeasti. Pyrimme saamaan varastotuotteet jo samanpäivän aikana postin kuljetettavaksi. Arvioimme toimitusaijan olevan maasta ja paikasta riippuen 1 – 7 työpäivää. Olemme asiakkaisiin yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. Mikäli tuote on päässyt loppumaan varastostamme tuotekortilla ilmoitamme arvioidun toimitusajan.

Uutisissa voit seurata tarkemmin tämän hetkistä toimitusaikaa.


4. Maksutavat

Paytrail

1. Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.

2. Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, OP Lasku ja Jousto.

3. Korttimaksaminen: Visa, Mastercard ja American Express.

4. Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay.

Klarna Checkout 

"Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) - kaikki yhtä turvallisia!

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma) ehdot, jotka löydät kassalta.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä

Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00-18:00) tai

info@klarna.fi."


PayPal

PayPal -Palvelun avulla voit maksaa PayPal-maksuna sekä luottokortilla.

5. Palautukset

Noudatamme hyviä kaupankäynnin tapoja sekä kuluttajasuojalain säädöksia.

Tuotteilla on täysi 100 vuorokauden palautusoikeus. (EI KOSKE KAIVERRETTUJA TUOTTEITA)

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, muuttumaton ja asianmukaisesti pakattuna kaikine rekvisiittoineen.

Sormusten ja muiden koon mittaamista vaativien tuotteiden mittaus ja ilmoittaminen on tilaajan vastuulla.

Palautuksesta tulee aina ensin ilmoittaa ennakkoon mahdollisimman nopeasti yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen info(at)suomimaailma.fi.

VERKKOKAUPASSAMME ON ILMAINEN ASIAKASPALAUTUS SUOMESTA PALAUTETTAVILLE TUOTTEILLE.(Vain postin asiakaspalautuksena)

Pyydämme palauttamaan tuotteet postin asiakaspalautuksena osoitteeseen: Sopimstunnus: 658555 Suomi maailma Oy, Merventie 60, 13720 Parola. Voit myös palautta lähetyksen postin helposti-koodilla. Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa. Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn / Virheen (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada maksun takasin vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Maksu palautetaan pääsääntöisesti samalla maksupalvelulla kuin tilauskin on maksettu. Rahojen palautusta varten pyydämme tarvittaesssa tilinumeronne mihin maksu palautetaan. Tilinumeron täytyy olla saman henkilön, joka on tuotteen tilaaja.
  • KAIVERRETUILLA TUOTTEILLA EI OLE PALAUTUSOIKEUTTA! JOTEN MUISTA TARKISTAA KAIVERRUSTIEDOT HUOLELLISESTI!

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, 20 euroa kustannusten kattamiseksi.

6. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta yhteydenottolomakkeella  tai sähköpostitse osoitteeseen: info(at)suomimaailma.fi.

7. Tilauksen peruminen

Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen info(at)suomimaailma.fi. Ilmoita myös tilausnumero mitä peruminen koskee.
Myös Suomi maailma Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ylivoimaisen esteen tullessa ja palauttaa maksun asiakkaalle.

Ystävällisin terveisin,
Suomi maailma Oy

Gift card